els dilluns…

prou tràgic és llevar-se cada matí, ben doreta per agafar els effececes catalans i nar a fer el mindundi al laburu… pro els dilluns… els dilluns és aixecar-se i rebre un pastisàs a la cara, Garfield style… eix matí, per exemple, després q l’Axbo em donés un despertar refrescant, m’he quedat al llit (suposo q m’agrada més dormir q’els refrescos) decidint si nar a… a aixecar el país… o calentar la cadira… en fi… una hora després he pres la meva determinació… i, amb un hora i escaig de retràs, arribava al meu seient de 35hores setmanals…

sí… dic 35 hores pq, tot i q intento fer-ne menys, la idea és donar suport (amb la praxis) a la proposta o lluita de classe per la reducció d’hores… de fet jo li afegiria q no es pot entrar a currar abans de les deu… o lo q proposa un germà prou sabi…

en fi… el cas és q ni navegant he trobat entreteniment vàlid… bé, potser algo…

- traju per a grans events…
- ensayo sobre la interacción entre el aburrimiento y la encrispación laboral
- skating alive
- peres famoses
- perita en dulce madura (un pel NSFW) (i algún pacte amb el diable o amb el cirurgià hi ha per mig… 50 tacus?!?!?)
- les misèries de l’Artur (audio)
- en Bilo y en Nano sempre són una opció entretinguda… breve sí… pero lo bueno…
- mites de la ciència
- aquest blog, trobat per referència Fuckowskiana (molt divertit, ncara q’últimament no s’hi posa gaire), stà prou bé… m’ha molat especialment això de qui juga a la primera base… només n’havia sentit el fragment en castellà, de Rainman, sabia q’era dels còmics Abbot y Costello pro, fins avui no he gaudit plenament de la gràcia… q en té, i prou q s’en va afartar la parelleta de repetir-ho en shows múltiples… i l’adaptació a Bush/Condi… boníssima!!! recomanació del chef! eno… per dir-ho d’alguna manera, q jo de cuina vai algo curt… digues-li 4 estrellas euroncap o el q vulguis… q mu bueno…

au… hora del piti…

2 Respostes cap a “els dilluns…”

  1. Carmela Diu:

    els dilluns són criminals!….jo no reacciono fins el dimarts cap allà a les 12…es com un “dia inexistent”! totalment poètic!

  2. loxai Diu:

    bé, per mi dilluns existeix excessivament… com la renda o Acebes…
    hi ha un koan famòs q pregunta si fa soroll un arbre q cau al bosc, quan no hi ha ningú per sentir-lo… jo en diré un atre: existeixen els dilluns si no has de treballar?

Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

