festa major…

festamajor.gif

acabóse ja la festa major del poble… aquest any, perdent algo de tradició, l’he abreujat a un únic dia… pro és el clàssic de sempre, i val la pena revisitar-lo un cop l’any…

el divendres vai vore Smoking Stones, respectables imitadors dels atres pedruscos… i lo típic, les barraques…

per començar, els últims anys sempre em dic, ostres, no es pot vindre tan dora, q’amb tanta canalla em sento un iaio (i tu marrec, no hauríes d’estar a casa ja?!?!?)… puntualment vam tropessar amb un grupet de nanos (ei! nanos no q ja en tinc 18— Ahhh! vostè perdoni)… amb els q tinguerem lleugera conversa… ma sembla q no hi ha un vocable q’expressi plenament el feeling, així q li direm sensació del petit-salta-martí… i la definició… um… lluitar contra la vehement marea de la petulància inspirada en l’ignorança i les ganes de menjar-se el mòn q s’escola entre les flatulències o explosions hormonals… eno… ho deixo així de moment, pro la definició s’hauria d’elaborar… ja si eso m’ho curro i els la hi envío als de l’enciclopèdia catalana…

de totes maneres, el temps (un lapse d’unes dues horetes) i l’alcohol (amb pas de birretes a lingutassos), van transformar aquesta sensació en algo més agradable, en un entorn més crescudet i una alegria cubatil… i bé… el cert és q les converses i esdeveniments donarien per uns quants posts (i ja ho vai dir prou en el seu moment, oi Helena?)… pro el cas és q o no recordo o són fugedísses reflexions pel moment i pel context… no per transcriure, quasi més per viure…

… val a dir q’un dels punts q m’agraden és retrobar velles cares del passat… és com quedar subtilment amb chent amb qui ja no tens contacte…

i, com a nota positiva, he de dir q vai conservar el got reciclable… árdua tasca, no te digo más… eno sí, q’en algún tenderete me’l van voler canviar, però NO! yo quiero mi vaso, señoritingo! Sempre me’ls guardo en festes q’en disposen, digues-li souvenir… i aquest any nou color!!! negre… q no en tenia cap… mola!

per cert q’he trobat un blogger q parla del poble… ja li daré un ull… ncara q he vist per sobre q’és d’origen forani i q s’en queixa de tot o tòt o whatever… putus inmigrants barcelonins!!! ;) nah, q ja deu tenir raó amb algunes coses… pro passo de fer-me mala sang… i jo ja hi stic a gust… q bona deu ser la ignorància no? :p

um… buscant, ja encuriosit, algo més positiu sobre el poble a l’esfera bloguera… um… doncs no he trobat res! només algú q hi va actuar divendres… vaja… si ho arribo a saber abans… um… eno no sé, tampoc m’entusiasma el tipus d’audio, a excepció d’algún cas prou específic…

6 Respostes cap a “festa major…”

  1. martacarreton Diu:

    Doncs sí, hi vam actuar divendres, i déu n’hi do la gent que ens va aguantar tot i la calor extrema que feia allà dins! Som un grup de gent jove que toquem música de la que se’n diu “clàssica”, no sé si és molt el “tipus d’àudio” que t’entusiasma, però nosaltres ens ho vam passar de perles! La pena és que com que havíem de traslladar els instruments de tornada a Barcelona no vam poder quedar-nos a gaudir de la Festa Major… (que evidentment era el pla inicial). Un altre any segur, amb concert o sense!
    Salut,

  2. loxai Diu:

    bé… el cert és q’accepto quasi tot “tipus d’àudio”, pro poca música m’entusiasma, i la clàssica no seria un destacat (exemple ràpid, ara mateix, del giga i mig q porto al mòbil, només tres mptres de clàssica)… de fet no tinc tendència a buscar opcions sonores, simplement si sento algo per casualitat i m’agrada… doooncs me lo pillo (exemple ràpid, després de l’escena de Cadena perpetua, amb Tim Robbins delinqüint per posar… um… Canzoneta Sullaria, o algo així del bodorrio de Fígaro… vaig haver de fer-me amb el CD corresponent)… sovint em limito a les aportacions cinematogràfiques q m’arriben/calen, recomanacions i tal…
    i de fet de fet… vai poc a concerts… si fai memòria, els 2 últims van ser Beastie Boys al Sonar d’eix any i el Carmina Burana (interpretat per un team rus, ma semla) al Palau fa un bon grapat d’anys… um, potser amb algún de l’Ani DiFranco al Razz entremig… la cronologia no és el meu fort…
    i ja us val no aprofitar la visita festamajorenca!!! espero q’us hi animeu la pròxima volta… i jo ja m’animaré a parar l’orella quan concerteu :)
    salut!

  3. Pietro Diu:

    Oh!

    Estem parlant de Festa Major!!

    Oh!!!!

    Me’n recordo que les barraques del teu poble obrien sempre un dia abans que la del meu … i sempre es muntava un comando de la manera més inversemblant per anarhi i saltarse els sables laser q’abunden en el camí per poder conviure unes birroides amb els adinerats del poble veí, que vulguis que no, sempre n’hi ha de coneguts … :p
    Però nano, entre que ara ja es fan a l’hora i que el cartell no era el suficientment atractiu com per a sortir a voltar barraques mundanes aquest any no vaig poder restablir vells nexes … què hi farem … sense comentar la petita mania de fer el vermut i enganxarho amb la nit tot na fent suar la cervessa pel poble de manera que la ressca no apareixi fins l’últim dia …
    Què hi farem …
    Ara, l’espectacle etílico-fiestero de les barraques a les 5 del matí és impressionant …
    Així he tardat dos dies a sortir-men …
    ai anyorança …

  4. martacarreton Diu:

    “[...], i també animada per loxai, he trobat la manera de fer-vos escoltar alguns fragments del concert que vam fer a Sant Cugat el passat 29 de juny.[...]“

  5. maivista Diu:

    vull fotu del got!!!

  6. loxai Diu:

    ets una vouyera (ojo with the pronunciation ;p) de collons… ja te’n passaré… ara stic de vacances a Dublín, i prou inactiu, online wise (només vai chekejant l’ogame, simplement pq em preocupo dels meus colons/colonies virtuals… si en sòc de bon jan…) bé, és dijous i passen les dues i vai amb carajilla de Guiness, q bona q’està, pardiez… fins la setmana q ve ni fotiquis, ni posts de linketis ni de redacción sobre “mis vacaciones” (typical school homework :D), ni na de ná… cya ’round!!!

Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

