my room…

tenia una habitació… un atic… una ‘buhardill’ o unes golfes… prou espaiosa i amb unes vistes xulíssimes de la ciutat… m’agrada el dinàmic cel de Dublín… quan mirava pels finestrals veia cúmuls, cirrus i nimbus sobrevolant ràpidament els carrers i edificis… i seguia atent la batalla entre un sol moribund i una nau grisa gegant, carregada de ferotge humitat… o observant núvols trencadissos, occits per llances de llum…

m'he passat un bon ratu intentant q la panoràmica quedés xula... al final ho he deixat estar

el llogarret estava prou bé, era el punt final d’una típica casa irlandesa o anglesa, pro tenia un defecte rellevant: la peruana merdosa amb dents de rata…
jo estic ben acostumat a viure sol… i si bé ja m’havia adaptat a compartir vivenda de nou, com en les primeres èpoques d’independència, acceptant petits detalls i incomoditats… la merdosa em diu q’hauria d’anar marxant, q no li agrada q la meua xicota es quedi a dormir de tant en tant (curiòs tb q no es queixés abans, però és q, certament, la dona te problemes…). Rata fins al final, m’hauria d’haver fiat del meu instint… algú amb les dents tant petites i punxegudes no podia ser de fiar…

oldroom.jpg

així doncs, em vai posar a buscar i, per accident, vai trobar un atiquet, més cèntric i propet de Stephen’s Green… 300 eurets més, pro tot pel menda i per totes les seves visites… l’únic q lamento haver perdut són les esplèndides vistes, amb aquell decorat itinerant propi d’un tren en marxa… pro no és pot tenir tot, i el viatge continua, un viatge constant… on l’únic etern és el canvi… (queda bé dit aixins pro els dilluns al matí em segueixo cagant en la rutina laboral ;) )

newroom.jpg

per cert, els q vulgueu visitar[-me] la ciutat amb pressupostos ajustats (no si valen navegaires desconeguts i/o assassins en sèrie o casuals), les portes de ma llar són obertes!

Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

