1814 moments…

de vegades em ‘desperto’, vull dir q recapacito o em fai conscient d’un passat no llunyà i m’adono q hi ha hagut canvis… ràpids, pro als q ja m’he habituat… m’en adono com passen les coses, quasi sense q t’en adonis… i com n’era d’apropiat allò d’en Lennon de q la vida rulava mentre barrinaves els teus plans per dominar el món

en fi, para muestra (de la relativitat temporal) un botón: 1814 moments de la meua finestra…

PD: una foto per minut, un video d’un minut i un àudio de l’Antònia Font…

4 Respostes to “1814 moments…”

  1. crmel Says:

    Genial, ets un crack! M´impressiona l´ombra que s´ho menja tot….mai m´havia adonat que una posta de sol també té un punt de vista ombrívol….sensació: por….
    Això de que les coses pasen sense que te´n adonis es tant relatiu com el temps….de vegades el temps ens pasa ràpid, de vegades el temps és fa etern…poder la diferència està en el punt de mira. Si focalitzes la mirada en el temps s´enlenteix, si mires al teu voltant i fas allò del carpe diem s´accelera…. Ahir vaig veure la última de La Coixet i em vaig quedar amb un dels pensaments en off del Ben Kingsley : “El tiempo pasa mientras tu miramos hacia otro lado….”

  2. Pietro Says:

    Molt xulo nano!

    ja m’explicaras la tècnica 🙂
    (això es mereix una comnversa al voltant d’una Guiness!)

    Cheers!

  3. martacarreton Says:

    Uala! Sí senyor! Molt macut. Com trobo a faltar la meva càmara… Ara se li ha espatllat la pantalla, és com si estigués cega :-S O sigui que em dedico a pintar. Bé, bàsicament perquè tampoc sabria fer videos d’aquests (no m’entenc amb els moviemakers, en necessitaria un per dummies, i clar…)
    Salut,

  4. loxai Says:

    jo Carmela, tirant a lo nerd, recordaré un episodi d’Star Trek on es referènciava una dita popular… tal com q ‘si mires una kettle mentre bull, més tarda en bullir’ (i llavors, l’estricte i racional Data desconnectava el seu rellotge intern per perdre la percepció exacta i precisa del temps)…
    Pere, tot lamentant les desgràcies futboleres (aquí, per cert, segueixen més la premier q’atre cosa, vull dir q no crec q hi hagi pressupost local ni per un crack de saldo), aprenem sobre un canvi de cicle q, en general, no va estar malament (era Raijkaard)… i sí, ja t’explicaré la tècnica, senzilla. això sí, si és amb Guiness haurà de ser per ací, pro tb es pot comentar al voltant d’en St. Miquel o paganes Xibeques, q baixo el mes q ve (a vore si coordinem alguna trobada de pàrking, btw)
    i de fet (Marta), el programa de video q’he fet servir és prou fàcil i directe: Premiere Elements… he de dir q m’agrà més el Premiere tradicional (del q no disposo ara mateix), pro amb eix ja tires per certes cosetes simplones…

Deixa un comentari