em falta plantar una criatura i tenir un arbre…

fa unes setmanes em va arribar un oferiment de printcolor per a publicar el blog en forma de llibre. atret per la idea i encuriosit per la possibilitat de tenir aquests vora 5 anys d’escriptura digital en el mon real, em vai posar a maquetar seguint les instruccions per a impremta.

descartant alguns posts (principalment els posts de llistes a links, q fan de mal clickar sobre el paper) i els comentaris, doncs n’hi ha q no tenen massa interes i no volia establir un criteri de sel.leccio, a banda q m’hauria passat del limit de pagines (500) autoritzat; vai acabar amb un fitxeret ben net (amb totes les meves faltes voluntaries i involuntaries) q vai enviar a la gent de printcolor.
al poc em va arribar el resultat i val a dir q fa prou goig! unes 430 pagines, fent un llibre dels gruixodets, acumulant totes les meves cabories de blogaire. la qualitat d’impressio es prou bona. essent perapunyetes, es nota una mica el rastre dels capscals en les imatges pero res exagerat (jo q m’hi fixo en aquests detalls tecnics), be podria passar per una publicacio professional (si no fos pel contingut).
en qualsevol cas, recomano a tot escriptor aficionat (blogaire o no) provar el servei. tenir el blog a les mans, un producte fisic mostrant la teva tinta suada es prou agradable, i la proposta d’aquesta gent es ben bona (de fet, m’ha agradat la seva forma de promocionar-se… una mica apel.lant a l’ego del blogaire i a la satisfaccio esmenada).

els de printcolor ofereixen un descompte de 10 euros en la meva proxima comanda, si publico una referencia positiva al blog, q es el q acabo de fer! estic pensant en fer una petita tirada per regalar a gent q no em caigui be (tot aquell q no hagi llegit el blog ;p)

Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

