small talk matutí…

… ja d’entrada poc m’entusiasmen els small talks amb algú conegut, q no amic… pro és q pel matí en hores precafeïnades doncs doncs, com q’em trobo esquivant mirades (o perdent-la propia), minvant el pas, canviant les rutes rutinàries, etc…

potser sòc poc sociable, vale… pro sostenir quatre paraules mal trobades per evitar silencis… doncs com q no… com q passo…

en qualsevol cas, em costa ser persona a primeres hores del dia…

PD: com està el temps eh?… sonat sonat, assoleiat i sense fred…

Una resposta to “small talk matutí…”

  1. maivista Says:

    pffff…. a mi la mandra em pot.. no sé si es poc sociable o senzillament gossa, però a mi aquestes coses.. també em fan pal.

Deixa un comentari

