una web…

… et porta a un’atre… i començant amb la recomanació d’això he acabat descobrint aquest concentrador d’audiovisuals… ben boniques les imatges… pa qdar-se embobat amb Yeats, Levis generations, curritus robots (o viceversa), Nike es estupendu, Nike et transforma de loser a cool o el tango… en fi… too mu bonito…

4 Respostes to “una web…”

  1. Carmela Says:

    Així es la vida….així es internet….si segueixes la ruta adecuada….tooo mu bonito….sino, tooo es una kaka….jajaja!!

    Sort o criteri?……..tu k dius corderu?

    Per cert….m´agraden els teus escrits…,😉

  2. loxai Says:

    Gràcies guapa!

    Sort? només un nom per parlar de la caòtica casuística q’ens és aliena i ignorada…
    Criteri? individual pro compartible… i tan diversificat!
    …fluiré en mans de l’atzaròs devenir, i el meu criteri serà un lliure vaixell de paper, jo en seré el capità o mariner d’aigua dolça… i em portarà… on em portarà?… we’ll see…

    Jo… dic q mira, q’això és com un experiment sociològic… i qualsevol q’en sigui el resultat, algo de profit en treuré…

    Salut!

  3. ros5 Says:

    Passava per aqui

  4. loxai Says:

    deu vos guard, benvingut sia!🙂

Deixa un comentari

