decoro…

walkpark

fa relativament poc q em vai mudar al meu poble natal, i encara tinc bombetes nues q’exhibeixen tota la seva austeritat en encendre-les… costa costa trobar (o posar-se a buscar) el disseny ideal q suavitzi la incandescència del wolframi.

En l’episodi d’avui, sí, ho heu encertat, parlarem del revestiment de… …de les parets (ahaha, us he enredat, ale ale)… passa q després d’un temps buscant coses com les d’aquest paio, q m’encanta, temptat primer per originals i desenganyat després per les inexistents ajudes q proporciona la Generalitat pel caríssim art domèstic, vai nar a petar a webs com aquesta… i res, avui he portat a enmarcar les meves compres, i en breu començaré a foradar parets per ubicar-les… q dius, i a mí q m’importa el q fots a ca teua… eno nens, nusé… proporciono links alternatius per vestir una llar… q més voleu?!? en qualsevol cas, s’accepten suggeriments i linkaments, q’encara tinc parets per vestir!

ok

Una resposta to “decoro…”

  1. maivista Says:

    pfff, ni idea xatu… jo es que soc de les que imprimeix un quadrat en un color i deixant el marge de rigor, li poso un marc i au…

Deixa un comentari

