Wii!!

ara q’ha sortit la barbacoa (AKA ps3) aprofito per parlar de la més xula del barri, tot evitant argumentacions de pq és millor una (la Wii) o l’altre (la de Nintendo ;)…

desq sortí per allà Novembre sòc un orgullòs propietari de la Wii… i mira q vai tenir sort tu, q’em va convèncer el dependent per fer la reserva prou abans, a l’Agost (“q si hombre, tu haz la reserva y si luego no la quieres pues nada, ya se la quedará otro ya”)… pro ja, acostant-se la data d’aparició, i amb el q’havia sentit, tenia salivera per ownejar-la…

eixa consola de Nintendo (pels q no la conegueu, és aquesta maquineta on es pot jugar a base de moviments + o – precisos de mans), és un estupendu centre recreatiu per a timbetes lúdiques… q sí, q les atres tenen el PES i eixos jocs gràficament sofisticats, o capacitats media center (jo ja fai amb un PC, amagadet al mobiliari), pro la meravella q’aporta eix enginy és q, pel seu innovador sistema de control, entreté a petits i grans, homes i dones, viciats i ses parentes amb jocs més o menys simplistes pro més i més entretinguts… comprovat… q fins hi tot mons pares hi han passat un bon rat…
d’acord q no te gràfics espectaculars com coses de Micro$oft o Sony, pro mira, ras i curt, a les timbetes tb ens ho passem teta jugant a cartes… i no puc dir q’ens fixe’m gaire en com són els dibuixos… en aquest sentit, o almenys per mí, es tracta d’oci en comunió, veient-nos els jetus i cridant “in your face!” després d’una victoria…

Bonus track: fotiki del meu Mii (avatar o homòleg virtual), ready to strike…

Wii!!

PD: q potser es veu algo esvaïda l’imatge, pro projectors i flaixos no s’avenen gaire (i això q vai intentar imitar als pros, posant un paper q dispersés la font de llum)

13 Respostes to “Wii!!”

  1. maivista Says:

    Mira que bé s’ho passa el nen!!!!Em fas una mica de ràbia… ara en vull una!

  2. loxai Says:

    ai la nena… culo veo, culo quiero!😀

  3. pietro Says:

    Hola xai,

    com a visitant de la Wii he de parlar en el seu favor. És molt probable que per la lúdica setmana (santa per alguns) que està a punt d’arribar la teva nena (o la parella d’en chacho) tinguin familia al poble veí.
    Aviam si la deesa Caixa em deixa prou diners com per polir-me’ls alegrement en un trastet d’aquestos ….

  4. loxai Says:

    bones bones!

    doooncs, llavors t’hauràs de portar el mando algún dia i transferir-hi el teu Mii, q’està a la meva Wii, a q sii? dic jo q tindrà més experiència vital i coneixement q si t’en crees un de nou…🙂

  5. Loflipo Says:

    ¿Es neix així d’anormal o s’aconsegueix després d’hores i hores d’entrenament?

  6. loxai Says:

    home, Loflipo, em deixes algo dubtòs pq nusé si el teu comentari refereix només a la meva preferència per la Wii davant altres maquinetes o a la meva existència online en general… en tot cas et diré q vai nèixer amb una especificació genètica en concret i després vai evolucionar amb hores i hores d’experiència vital… i el conjunt d’ambdues coses em porta a ser com sòc i a tenir el meu criteri… si et desagrada senyal q’en tens un atre de prou diferent… i aquí radica la qüestió: q’és normal i q no? no ho sé pas, pro l’home és la mesura de totes les coses (q deia Descartes, ma sembla) i cada individu te la seva aportació a l’espècie… en qualsevol cas, jo em sento coherent i a gust tal com sòc i la Wii em mola mazo neng!🙂 i ben cert és q no tinc un especial interés en ser normal o mitjana d’una estadística… q sòc com sòc i a muxa honra… pro gràcies per participar… si a sobre argumentes i raones les teves aportacions estaré encantat de discutir civilitzadament o cagar-me en toos tus muertos😉

  7. Pietro Says:

    xD

    ja he trobat el comentari q’em comantares quan es feia la transferència de Miis de la Wii (sembla xino,pato estilo pekin?) …
    l’ésser comentador sembla el típc Pleisensenshinalista, que tot el que és contrari la seva fe és caca,culo,pedo,pis. El seu comentari més lograt “Nintendo només fa jocs per nens”. Llàstima que un parell de partides als bolos van començar a fer veure la fotuda realitat: la Plei 3 sense televisor d’alta definició i sense blu-ray per llogar al videoclub, és la plei2 i barbacoa al mateix temps. Un luju, vamos …
    Au, salut!!

  8. Carmela Says:

    Joerr!! Como está el patio…qui es aquest Loflipo? ques desagradable, no? pfff!

  9. maivista Says:

    Jajajaj
    Veig que t’has estrenat el forat del cul Loxai.. mola tenir gent amargada que llegeix el blog, eh que si? A mi m’encanta.

    Es com donar-li una punta de realitat als continguts del blog perquè ben sabut és que a tot arreu hi ha gent amb problemes… i al blog, per què no tenir el forat del cul pròpi.

    Ja que en Loxai no t’ha donat la benvinguda, ja te la dono jo!
    BENVINGUT Loflipo! Ja tens el teu racó al blog d’en Loxai.. si vols passar-te pel meu seràs ben rebut. Gent com tu es necessària per demostrar que en aquesta vida hi ha de tot!

  10. loxai Says:

    eno… star clar q’et torna boja q te la fotin pel darrere Mai… jo tinc per casa el fuet, les manilles i els pantalons de cuir amb natges a l’aire… fem sessió sado?!?😀
    no crec q Loflipo hagi de ser un amargat o amb problemes concrets, ni millor ni pitjor… diferent (q deia en Soler)… al barri hi ha de tot… i cadascú diu la seva, amb més o menys gràcia i estil…
    de totes maneres, personatges tipus Risto pugen l’audiència, no?!?😛

  11. Insomnia « Maivista Says:

    […] de llençar la super Bravia que em vàren regalar? La canvío per una Wii d’aquestes que diuen que està de […]

  12. Markus Says:

    Bé sense voler entrar en polèmica amb ningú, més que res és que no tinc ganes, el primer de tot Felicitats Loxai pel bloc, no es un tema de “peloteo” però trobo molt interessant la teva manera de veure les coses i crec que hi ha molta coherència.
    I la segona cosa, és que jo també m’he unit no fa gaire (un parell de setmanes) al moviment wii, i estic totalment convençut que aquesta és la maquineta més resultona per tot el que pot oferir.

  13. loxai Says:

    gràcies gràcies… (no som familia, oi?) gràcies gràcies…😛
    si bé lo primer m’en fa dubtar, amb lo segon veig q tens criteri😀

    Wii! Wii!

Deixa un comentari

