mitja vida…

miiiitja vida, nens i nenes, són les hores de son (ok, matemàticament un terç)… magnífics moments de descans, somnis i apalanking…

suposo q tots us haureu trobat despertant-vos abans d’hora, ben relaxats i satisfets d’oníriques sessions horitzontals, unes vegades, i completament abatuts i feixucs d’altres al sonar el corcó despertador… repetidament si a sobre intentes evitar l’inevitable amb la funció snooze…

doncs bé, jo q sòc dormilega afeccionat, i q la majoría de vegades em trobo en el segon cas, de llençols reticents a lliurar-me i snoozings a gogó, d’odis universals al concepte del matí i del dilluns, m’hai cumprat l’Axbo, un despertador ben murri q’et lleva amb fanfàrries digitals en el moment més idoni… i quin és aquest? doncs bé, quan dormim hi ha diferents fases en la profonditat de la son, i és quan despertes en una fase lleu q’et trobes més disposat a gaudir del dia (i fins i tot del curru, ves q’et dic)… així, el q fa tal invenció es escannejar la fase en q et trobes durant un periode previ al límit q hagis posat (si t’has de llevar a les 7:00, per exemple, t’anirà controlant durant la mitja hora prèvia) per trobar el moment escaient… i au, a levantarse… cooooon muuxaaaaa marchaaaaaaa!

… és quan dormo q’hi veig clar, foll d’una dolça metzina…

PD: no funciona per després d’una noche loca/resaca…

PD2: q no em mola fer publicitat gratuïta… q si us en pilleu un digueu q’aneu de part meva, a vore si s’estiren amb una birreta o invitació a l’Oktoberfest…

6 Respostes to “mitja vida…”

  1. Pietro Says:

    Mmmm

    Oktoberfest … Munchen …
    delicioses paraules que sonen dins el meu cap … ben t’asseguro que després d’una sessió d’Oktoberfest no hi ha res que et desperti amb alegria …
    De la carpa de la Lowenbrau, uns petits exemples …


    Aquest any toca repetir … :p

  2. maivista Says:

    Es a dir, que ara el nen estarà de bona lluna cada dia… doncs ja m’explicaràs si no es un timo… i si dormen dos al llit aleshores, què? No serveix?
    Te bona pinta, si.

    I què dir de l’Oktoberfest que no s’hagi dit ja.. jajajajajaj

  3. loxai Says:

    dona, a mí de moment em tira bé, ncara q segueix en periode de proves… i pots comprar-lo amb dos sensors i configurar dues alarmes, amb sons diferents… pro miracles no fa el trasto eh, q les ganes de currar no m’han variat…

    i humm… no hi he nat mai a això de l’oktoberfest, bé, sembla una festa major de poble amb la orquestra típica, pro plena d’alemanys i birres… quan toca això Pietro?

  4. maivista Says:

    a l’Oktober? (tenim Google?)

    jajajaja (uff.. avui estic sembrada!)

  5. loxai Says:

    google? q’és un programa?

    … aviam, q’era pregunta semiretòrica amb connotació de: som-hi? no em calia el google per saber q’és pel setembre, tot i q originalment i tradicional, fos a l’octubre com el nom indica (ho sé per un troç de concurs q vai vore fa poc)…

    i prou q’ho sé q’estàs sembrada😀

  6. maivista Says:

    jajaja
    te l’he posada a huevo, eh…
    (a ou no, a ou no.. a huevo!)

Deixa un comentari

