don’t imitate… innovate…

bonita frase… per un producte comercial… colònia… o llop en pell de xai q vol fer veure q’és original mentre busca l’acceptació i compra compulsiva d’ovelletes globalitzades…

semblant a la ronya aquella de “noj te rejalan un relog… tu herejes el rejalado”… ahhahhh ahhaaaahh… quin fastigueig de vendre la moto del q cool soy, q especial, q diferente al resto de minolles mediocres q acaban comprando lo mismo… ok, q vale… q’és lo q s’ha de fer, si no paqué el marketing (tecnologia prou innovadora de per sí, o amb prous creatius esforçats), pa q el capitalismo, pa q la falsa revolución de las masas y pa q la oligarquía dels pocs q pensen (pro pensant en omplir-se les butxaques)… hum… seria el capitalisme el comunisme invertit, en q no es comparteix la propietat si no q…

…tothom s’apropia del mateix?

i, recordatori fugaç seguint la línia, q bona la frase (d’en Homer… Simpson?): pa q voy a pensar yo en las cosas y problemas del país/mundo, pa eso voto a Bush (exemple per radicalitzar), pa q piense él por mí… [moment de reflexió per la tragèdia q representa deixar-nos endur… io il primo, o primer]… i tanmateix, el doble filo de la espada, quin conjunt d’absurditats sorgiria d’un lliurepensament globalitzat? hum… feixisme o democràcia? hum hum… reflexionem-hi… [la resposta és, ja t’ho dic ara, 42… o no, o hi ha tantes respostes com persones q’es pregunten]

en fi, q jo no volia parlar d’això… q jo volia parlar de la creativitat (i amb el títol m’he desviat)… just després de passar per aquí i provar tal test… i després de treure un resultat q’em fa pensar q algo no rutlla… o més exactament, en algo no rutllo… sobretot després de contrastar xifres amb un habilidòs contrastat, Fuckowski (no linko, mira el blogroll q per algo stà), q ha tret una puntuació no massa superior a la meva… després, dic, de tot això, la meva conclusió és la q ja em plantejava… una mescla entre: el putu curru em consumeix i sòc un putu manta q no s’ho curra…
en fi, solucions a voz de pront: començar a jugar a la Once i treballar per aprofitar-me de mí mateix o de lo q dios me ha dao…
… todo poder conlleva una responsabilidad… q deia el tiet Ben (Spiderman nen, Spiderman, q no tens cultura o q?!?! ;)… a ver si me hago un poco responsable… a ver si tengo algún poder [fast update: nops, lo de doblegar culleres no em surt, pro seguiré investigant…]… a vore si jo… o tu… ens esforcem una mica més enllà dels resultats de supervivència q’obtenim en no esforçar-nos… putes formiguetes avorrides i ensimismades… segurament és així o així ha de ser, tot d’eixelebrats invertebrats creient q fan la seva mentre una formiga reinona regenta (o s’ho creu, de fet) el nostre minúscul niu de PÚrria…

en fi… no he dit res… tornem als nostres nínxols i seguim en la nostra ignorància feliç… q’és lo seu… i q tantes neuronetes de poc serveixen, q la quantitat no ens fa animals de més qualitat… y pa lo q hay q hacé… nacé, crecé, reproducirse y, con Cucal, morí y desaparecé… q’ens aporta evolucionar si nada cambia bajo el sol?!? digueu-me doctor Divago… digueu-me q sembla q dic molt pro no dic res… digueu-me… a callar!

Si me demanen que tal, diré occipital
Que jo nomet som un robot, i avui pas de tot
Que és una guerra civil, que me deixin tranquil
Que jo nomet som un robot, joder no ho sé tot

Antònia Font

3 Respostes to “don’t imitate… innovate…”

  1. Pietro Says:

    jejeje (Test de creativitat)

    Has obtenido 64 puntos.

    Estás por encima de la media

    Tiu, deu ser l’haixix i la cervessa que em fan veure el món clar!!

    PD: Les falques publicitàries de la ràdio mereixerien un comentari :p
    PD2: Antòia font demà al Fòrum. 12 tazos. telecogreska.

    Salut!

  2. Pietro Says:

    http://www.nopuedocreer.com/quelohayaninventado/page/2/

  3. maivista Says:

    ains… quin desperdici de vida… hauria d’estar fent altres coses, jo…

    “Has obtenido 69 puntos. Eres muy creativo/a”

Deixa un comentari

