post post sant joan… an…

aahh… como me gusta el olor a pólvora por la mañana…

en fi, ja fa anyets q’ho vai deixar, lo dels petardos… i la veritat és q’em toquen més els nassos q’altre cosa (mos fem vells?!?), tot el rembombori… q vale, q són macus els culurillos contra la fosca… i te certa gràcia valorar la quantitat d’euros cremada pel veí en 5 segons de lluminària… de fet, així vam acabar el supar de sant joan a la terrassa, veient les efímeres explosions, tot jugant a encertar preus o colors de l’inminent coet… sí… massa vinacho potser…

en tot cas, la tarda de tant magne dia me la vai passar a l’aeròdrom, q ja tocava, feia des d’aquí q no nava a volar, entre problemes tècnics d’avions remolcadors espatllats i/o consciència esvaïda al matí després d’una nit de xerinola, havia perdut el ritme, així q’eix dissabte vaig fer un vol de repàs amb el Blanik (aparell usat d’escola q perdona els errors)… i tot correcte, a vore si em poso les piles atre cop, q’em toca fer hores… i ara ja és oficial, q ja em va donar el Manelic la prova física, el paperet q’ho demostra, el carné de perrito piloto de velero!

ah pro el vol estrella va ser amb aixòs…

piperwarrior.jpg

bé, o una com aquesta (q no tinc fotos autèntiques), una Piper Warrior… això d’anar amb motor tb te lo seu, la vista no és tan panoràmica (q tens tota la mecànica als morros), pro bé bé, és un atre rotllo amb ses avantatges… i suaveta la Warrior, encara q potser no gaire a les meves mans, q ja em deia el pilot (en Benet) q’em relaxés i no li etzibés aquells cops al mando… pro vamos… q’és un gustasso la idea de poder agafar el teu avió i sortir a donar un tomb pel mòn…
… llàstima q el tema ja sigui més costòs (en pecúnia i estudis), q si no igual m’hi posava… um… potser més endavant em deixo temptar per la llicència ULM, q surt més bé de preu i els catxarrets q fan avui dia tiren lo seu, i fan prou goig (res de teles amb un motoret enganxat)…

ulmairbet.jpg

… el cert és q quan dic bé de preu… tampoc ho és massa, un hobby un xic carillu en general… per allà al club et trobes cada personatge amb uns artilugis aèris q… bueno q… com diem prou sovint els d’economia mínima de per allà: “no hay nada como tener pasta”.

en fi, si em toca la loto… els dilluns no caldrà matinar… i podré nar a fer un tomb mundial amb una avioneta de luju… en fi… si jugués a la loto…

… a males, el pròxim sant joan pillo tots els coets més potents del xiringuito, m’hi monto a lo Munchausen (el baró aquell, com es digui) i au, a volar!

5 Respostes to “post post sant joan… an…”

  1. maivista Says:

    pst… treu-te el de motor que vull volar de franc! he dit!

  2. loxai Says:

    sí, amb lu q t’agrà a tu volar… vindries amb mí, de copilota?!?

  3. Carmela Says:

    jo siiii ehhh!! que sóc més intrèpida!! Me apunto!! jajajaja!! (alias: la garrapata)

  4. Carmela Says:

    Perdona…..que m´he oblidat!! No em de fer una quedada??? Ens convides a volarrrrr!!????? (que metafòricccc que keda!!! ayyssss!!)

  5. loxai Says:

    um… d’això, en el sentit literal, encara vai “amb la L” i no stic autoritzat a portar passatge (per això he de fer hores)… en el sentit figurat… umm… ;D

Deixa un comentari

