happy monday…

… jo tb acostumo a anar-me de l’olla i pixar fora de test… manamaná… de totes maneres… a ki l’importa q sigui manamaná?!?!

posts enrera vai començar la tendència d’escriure queixes davant la tragèdia de dilluns laboral… i aquesta línia s’ha diversificat en posts més o menys relacionats amb aquest patiment…

així q em sembla ha arribat l’hora d’establir categoria. No m’hi posaré cada dilluns, pro vamos, em sembla adient, en part pq el cloud tag de la dreta es comença a inflar desproporcionadament i no m’agrà… hauré de passar els posts corresponents a tal nou nínxol… o no…

en tot cas, a l’oficina ja és comença a notar l’ambient d’estiu, menys chent, horari intensiu i tal… i amb aquest feeling de calma, posarem alguns linkets… a més amb el descobriment de q’els puc linkar per obrir en nova finestra (ho hau vist no?!?! ho hau vist!!!)…

els primers són sel·lecció de linkets manllevats d’Oink (el paio q surt pel blogroll, prou popular):

– joguines amb poc criteri
joc al q no hauríes de jugar, petit infidel corrupte i corruptible (ara recordo un colega d’uni q va nar a col·legi de curanderos, i li deien: sacsejar-la més de tres cops després de pixar és pecat!!!)
– aquest paio segur q no fa l’anterior, q’amb el domini q te del seu heli r/c s’hi deu haver passat anys i panys
uns quants jocs, q se q’a l’Ali li molen… jo només m’he viciat a l’últim (penjat al nivell 22), pro per gustos…
– grafittis de llum (leds+persistència de la visió de les càmeres)
– jo no tinc clar pq es posen de moda les Converse, pro mira tu… si us va el rotllo, aprofiteu per fer-vos disseny propi… akí… (there’s a catch though, they’ll be sent to US destinations only)
– l’stormtrooper q ballava pels carrers (per fans de la guerra dels estels… um… dit així sona a concurs playero)
– super disseny super versàtil de carrito pal nene… per les mamis actuals o en procés (un parell de Gemmas, la sra de Calleja, etc…). Si ejq venen ganes de fer fills i tot (nah… ja les tenia abans, i d’intentar-ho sens’èxit, de fet😉 )
– obsessió per les noves formes de comunicació
– curradeta coreografia manual (la vai vore fa uns dies aquí, d’on fa més dies encara em vai riure recordant ese grande de espaÑa)
– manamaná, he començat el post amb super clàssic, manamaná, m’encanta, staria bé una reversió, manamaná, per la disco, manamaná, anda q no ho fliparia, manamaná… de moment ens haurem de conformar amb aquest remake
– jo, com sempre, he estat atent a les últimes pasarel·les i tendències pel q fa a la moda i tal i… la veritat, no m’entusiasmen els nous dissenys en [googuelar termes fashion] ni els acabats de [googuelar tècniques de costura]… l’únic q’em fa gràcia són els hologrames
– les agències argentines no són pas gaire enginyoses… o ? maco, sí, tanmateix desperta la mateixa confiança q qualsevol producte dissenyat per convèncer i despertar confiança…
i un microcurt/anunci d’última hora…

apa… ja teniu links per tota la setmana, racioneu collons!

manamaná…

… tutturuttú…

manamaná!

Deixa un comentari

