(übermensch) després d’una…

… entretinguda lluita o conversa msn amb algú (bandarra!), m’he tirat al sofà i trobat amb un típic show americà de “let’s talk about this succesful tv series” (parlem d’aquesta sèrie exitosa— per mantenir el market share sense gastar duros), en versió catalana i sobre Herois… i q guai tu… a banda de confirmar la tendència o trend (q jo ja havia detectat… pq sòc un sobreti egocèntric q’ha de dir “ah, jo ja ho sabia”, oi Chalkmaker?😛 non è vero!) de Lost, sobre guions multipersonatge (o multiguions de protes… entre d’atres… he recomanat ja Sis graus?)… i de educar-me amb el catxondeig d’aquests videus (english strongly recommended, sorry CasUristicus, pro xulo anyway), parlava sobre…

…l’anhel de tenir superpoders i de ser com el Goku o l’Arale (talking ’bout my generation… The Who, what?!? vaja…)… la pregunta seria… quin superpoder us agradaria tenir? digue’m vulgar o popular… jo em quedo amb en Hiro (q ve a ser com allò de guardar la partida del videjoc, amb la tranquilitat per cagar-la i tornar a provar, per exemple… he recomanat El dia de la marmota [Atrapado en el tiempo, de fet]?)… seguit del del poli… va, comenteu el vostre desig… (en qualsevol cas… si en Hiro triompfa arreu és pel seu caràcter innocent, jovenívol i humil… oi? — i quin greu q li passés allò a aquella cambrera no? amb lo mona q’era i la parelleta q feien…)

… el reportatge tb comentava el factor “persona comú” del superindividu q ha de passar pel super(mercat) abans de tornar a casa… idea q ja naixia amb l’Spidey… q’és gran per això i per la seva dialèctica sarcàstica…

res tu… twittering a bit… vai a clapar q demà no hi haurà qui produeixi…

7 Respostes to “(übermensch) després d’una…”

  1. CasUristicus Says:

    Esta clar que jo em quedava amb el poder de… uiii doncs ara mateix no ho tinc clar ehh, el del Parkman esta xulo pero poder acabaries una mica tarat no? a vegades és millor no saber que pensen els demes de quelcom… tot i que això no pasa amb mi… jo sempre dic que penso, oi? xDDDD

    Bé resumint… una mescla entre el clon de la Mystica de X-men que no recordo com es diu Candice crec amb un el Parkman i el Sylar…
    ¿¿Puc demanar el del Peter Petreli directament i trobar-me a penya que els tingui??

    Això d’escollir es complicat! imaginet que la cagues!!! clar que el Hiro sempre podria tornar al punt de la decidsió i pendre la contraria no?

    aiiis vai a fer-me un… vol xDDDD

    Salut!

  2. loxai Says:

    el del Parkman/poli te lo seu… cert q pots acabar tarat pro… eno… mola… i mira lo bé q li nava al Gibson a la cutrepeli de “En q piensan las mujeres”… i um… acceptem el comodí del Peter… enga…🙂 pro tio… el d’en Sylar mal rotllo nen… q’es mala persona tio! q mata per aconseguir poder! ja veig jo q’ets més supervillano q’altra cosa😀

    au au… ves a volar ves…😉

  3. Ramon Says:

    Holansss,
    el meu poder preferit seria el de Maicah Sanders (el chispas), per vàries raons:

    Primer, perque treballaria menys i cobraria més, i podria tenir temps per veure els correus de xorrades que m’envien o tenir un blog.

    També perque podria treure pasta de qualsevol caixer sense que em cobréssin comissions i el més important, podria arreglar la rentadora, l’aire, l’aspirador… i canviaria la visió de supertorpe (aquest és el meu veritable poder) que té la meva parella sobre mi (un beso mi vida).
    🙂

    També estaria bé per veure a la tele el que vulguis a cada moment, podria veure CSI a saco, Rui el Pequeño Cid i Curro Jiménez (i sense parabòlica!!)

    I el poder que menys m’agrada és el de la noia que pot trobar a qualsevol quan vulgui (aquest poder el tenia la meva mare quan jo era petit), perque ara amb el mòvils, per què el vols???

    Salut a tots i totes

  4. loxai Says:

    um… del primer motivo… ni q tener un blog ocupara espacio laboral, si yo me paso el dia más liao q la pata un centurión (tu lo saes, yo lo sé), y ya me ves con mi bloguito y mi canisú…😛
    del segundo, sta claro q serías superhéroe (y no como CasUristicus, q se coge los poderes malignos de Sylar y la ilusionista engañosa, Candice)
    y para el tercer motivo, para eso esta superMula!

    Bonus track: quin superheroi ets? i quin supermaligne o malmetedor? um… m’ha sortit superman i joker… em quedo amb en Joker, simplement pq el superman em sembla tan típic i sosu… hagués preferit l’Spiderman, el putu amu, pro bé… mira, considerant q’el test és en anglès, em reservo el dret d’escollir un inescollible: superlóoooooopessssss!

  5. Ramon Says:

    Soy The Flash / The Joker !!

    Me hubiera molado más Flash / CatWoman, para aprovechar la ropica más que nada… con un tinte va que te matas.

    Feliz fin de semana

  6. Pietro Says:

    Està clarissim, Xai, que el superheroi que més bé ha fet a la humanitat és Barman … aquell oblidat que et serveix les copes i no té ni peli on desvetlli els seus superpoders (aguantar borratxos, refredar cervesses amb la mirada, … )

    Salut!

  7. loxai Says:

    bé… no hi havia aquella del Tom Cruise, Cocktail? superpoderòs i superdestre amb els combinats… i ara q menja placentes i tot… überüberCruise… dush!

Deixa un comentari

