Eixos boixos anys universitaris…

… en fi… a vore, com ho començo això pq ha arribat de forma prou inesperada…

a vore… el cas és: un company de laburru ha rulat un vidio de vacances (q no indicaré per mantenir el seu prestigi i anonimat) a Formentera… i vaja, sempre havia estat reticent a registrar-me al iutiub (o yotuve, segons on viscos)… pq em feia pal, de vegades veia un video graciòs q volia comentar, pro lo de registrar-se i tal… em feia pal. Pro el cas és q’aquí el company ha estat el meu catalitzador… he vist el seu clip i no m’en he pogut estar…

…m’he registrat i he comentat… i això ha produït una cascada d’esdeveniments:

– q dic, eno, ja posats, puc penjar algún jomevideo meu… com aquest:

– oh, ara q l’he penjat amb tags i tal… m’en trobo d’altres relacionats… nem a vore…

(aquest últim, per cert, passava mentre estava jo gravant i gaudint de la festa al nostre xiringuitu, m’ha fet gràcia trobar “moments paralels, desconeguts i ijnorats”… algú més amb videos de la UAB 2002? q’els penji i ruli homens!)

i res, un ratet entre nostàlgia i pensament cíclic… al vore com “there’s nothing new under the sun”, com la història humana es va repetint, generació rere generació… amb variants, pro itinerants…

i, de totes maneres, q l’època d’uni va ser xula eh? oi q sí… com cundia la gespa… o l’herba, les partidetes clandestines al Doom o Mr. Boom a la sala de màquines, les gresques i les portes obertes d’infermeria o fisio. Apunt: extranya uni la meua, q compartia espais entre carreristes informàtics, infermers i fisioterapèutes… una mica com posar cocacola (esbravada, pel rotllo natural dels informàtics) amb mentoos, doncs les dues últimes carreres eren quasi bé del tot femenines… no veas com ens marejàvem els cocacolus!

anyway, tornant a la UAB… van ser un bon grapat d’anys (de fet el video q’he pujat és ja d’un any en q ja no estudiava… ma sembla) gaudint d’aquesta festa… + o – fins q’en van canviar el format… o seria la meva edat? en fi… biutiful…

i em guardo les batalletes per no enrotllar-me cual “abuelo q tiene un plan”, q si no la Mai i la Carme s’em avorreixen, dormen i lleigeixen en diagonal…

PD: apareix un gorro pel video, “Todo en soldaduras”… potser torna a surtir en altre video… un clàssic kitch ple de simbolisme (o anades d’olla alcoholitzades), si jo us contara…

Una resposta to “Eixos boixos anys universitaris…”

  1. Pietro Says:

    UF!!!!!
    UFUFUFUFUFUFFFFFFFFF …
    Per sort, diria que no se m’acaba de veure :p
    Aqust es lany que vau muntar parada i veu nar a Tenerife, no??
    No me’n recordo si va ser el següent o l’anterior que vem muntar la paradeta amb el PereSara i la resta de butifarristes … només m’en recordo que tocaven els Dr Calipso i que mentre posava cervessa del tirado ballava com un d’aquells óssos ensinistrats … quin pedrot!!
    Ai, aquells anys unibarçataris … i aquelles classes de fisio :p
    Ostia xai, quin gran post !!
    Per cert, passet per la meva morada que ja soc senyor del castell :P!!
    Salut!

Deixa un comentari

