es muy duro ser romántica y ninfómana a la vez…

avui el kinki (…winki) m’ha ensenyat aquest curt… maco no? en fi, m’estaré d’escriure’n comentari… només el pensaré… sigh…😛

d’altra banda, el Pietro m’ha informat q tornen a fer episodis de IT crowd, gran sèrie pel nerd i la nerda, sobre un parell de caricatures estereotiposes del mòn de la informàtica i una PR q no sabría diferenciar entre North bridge i BIOS (sí sí, hi ha chent així :P)…

i bé res… temps de vacances per molts (karbons), pels q pringueu eixos dies, los linkets:

aquí un minijoc personalitzable… q a vore, em podeu ostiar a mi, pro si voleu treure-us l’estress és qüestió de fer-li una fotico al jefe/veí/conegut X… així d’estranjis, amb el mòbil (tossiu un xic al tirar la foto, per allò del so de fals obturador) i au!

– i aquí un atre mini… microjoc, encara més personal… una demo q vai haver de preparar per una oferta laburral, algo més creatiu q fer [blah blah blah lo q faig]. Bé, te errors i els gràfics m’els va fer un grafista, pro es tractava de demostrar capacitat per plasmar una idea/projecte, no tant de demostrar capacitat tècnica per fer-ho… tanmateix van passar de mí…😦 ho passo com a curiositat, tampoc és gaire entretingut (és més q res prova de concepte), a banda de q per executar-ho igual haureu de fer algo específic…

– heu vist això de l’hyposurface? xulu pirulu… guaiteu els videos… va d’una superfície amb relleu dinàmic… i tal… em recorda un xic al mirall de fusta, ben xulo tb…

Mai més fum

– res, un arc de san martí portable… pro como q no té la mateixa gràcia… no?

i passem a la secció “jo, yo quiero”:

– algún artista de paret a la sala, q’em faci quelcom al menjador… coneixeu algú? pq l’alternativa (i 2… i tants atres, pro aquí pots indicar disseny propis… en fi… la trend) està b, pro no és tan molona…

– em molaria un troç de fusta amb motius erotico festius d’aquesta (fets per, vull dir) dona…

– una làmpara d’aquestes… m’hauria de fer, total, 4 fil ferros, algún tubet… i… um… vaja… traça… tb caldria traça… malamente andiamo… algú fluid en Koreà a la sala?

4 Respostes to “es muy duro ser romántica y ninfómana a la vez…”

  1. markcial Says:

    Em sembla veure un “toasted sysadmin”, anims noi estas fet tot un machete, lo de IT Crowd tambe m’en vai enterar, pels finals d’agost crec q vai llegir, tocara fer repasos de home englix o be esperar als subtitols, ves noi yo ara sere un karbo de vacances xD records i que deu s’apiadi de la teva salut mental pel laburo, molt agrait per el clip de malmeto, es realment malaït aquell home!

  2. loxai Says:

    nah jo sòc més de la banda d’enginyeria de soft, no pas sysadmin… això sí, toasted requemao… estic q salto… q salto…
    per cert, q jo sempre em guardo dies per fer hyperbridging (léase, ponts o aqüeductos laburrales), passa q no ha pogut ser eixa setmana… i sempre es agradable saber q algú més està de vacances mentre un pringa <aRegañadients>nga, mooool bones vacances…</aRegañadients>😀

  3. maivista Says:

    Les flors de la paret les tens al IKEA…🙂

  4. Carmela Says:

    M´ha encantat el curt, i el títol, lo millor!! jajajaja!

Deixa un comentari

