un dilluns diferent…

diferent sí… pq ja no treballo… no, no estic de vacances… divendres va ser el meu últim dia a la casa on he passat els últims cinc anys i escaig… q’es diu ràpid, pro són tantíssimes cares, clients, caps, companys i amics… i ara em toca preparar-me per una nova etapa… q ves a saber on em durà

anyots enrerra, a Doctor en Alaska vai sentir la dita q tot viatge comença amb un primer pas… i ara sòc com un guiri capficat en el mapa, intentant establir la ruta, mirant i remirant, fent passets petits i dubtosos… aix…

venga va… linkets, per no perdre la tradició!😀

– enuuuurme… Eugenio!
– los gandules
– versió artificial i aèrea d’una manta… raya… peixot… fa goig de vore…
– un stop motion
– the simpsons… dark side?
– si et perden el crani et compensen amb 4 duros…
joguina musical
– llamps i rellamps!
– 300… versión… er, ozú! vaya versión!
– hi havia una vegada… un concursant obscè
– Groucho Marx, last show (es menja en Cosby com Wyoming es menjava el Buenafuente)

9 Respostes to “un dilluns diferent…”

  1. markcial Says:

    Casuns noi, els tens cuadrats, molta sort en aquesta nova odissea.

  2. Mr. chalkmaker Says:

    Bona sort!!

  3. Bona sort Says:

    Amun Amun i fora, disfruta, creix i apren molt!

  4. CurroWapo Says:

    Vaya curro wapo que te has buscao.
    Viva la vida!!! sí sí sí y viva la vida!!!!

  5. crmel Says:

    Ooyeeeeee!! A donde te vasssss??? einngg!!! Plica, plica!! que em tens intrigada….

  6. maivista Says:

    el reiet fa un pas de gegant i pren decisions importants.. a veure si aprenem nosaltres…
    Titus.. molta sort! que se que la tindràs i ja saps.. arregla la nova casa que aviat tindràs visita… jeje

  7. loxai Says:

    … umm… eno, vai cap a Dublín a vore com és la vida per allà, pro vamos, q si em canso de beure Guinness m’en torno!🙂
    i diiiic, Mai, q jo sàpiga tu tens plans d’un viatge mooool més llarg i tremebundu… algo així com pel 8 de novembre comences, no?!?😉

    i gràcies a tots pel suport!😀

  8. CurroWapo Says:

    Ese curro wapo en dublin!!!
    Ese curro Wapo !!!!!!

  9. maivista Says:

    Doncs si. Jo començo un viatge el dia 8, que segurament serà abans, però això no treu que pugui passar per Dublin un cop el tema estigui engegat, tot i que potser no vinc sola.. jajaja.
    No excuses Xai, I will visit u!

Deixa un comentari

