goodbye T-Systems…

aix… ahir vai fer la meva (pen-)última ronda… per la cinquena, la cuarta, la tercera i la zero, planta per planta saludant a tota aquella chent q feia q nar a currar tingués algo agradable…

en fi, ja quasi he tancat tota la paperassa per aquí, la setmana q ve ja pujo cap allà… ho comentava amb algú, q la sensació (neguit, interés, emoció…) és semblant a la q tenia mentre em preparava, a la cabina de l’avió, pel meu primer vol en solitari… adrenalínic!

procuraré fer posts circumstancials sobre com em va per allà… i res, saluts efusius als companys i amics de la casa q m’ha dat el pà de cada dia els últims cinc anyets… ens vorem si veniu de visita per Dublín, i/o quan baixi per la terra, a fer la ronda.

sometimes you wanna go where everybody knows your name… cheers!

3 Respostes to “goodbye T-Systems…”

  1. maivista Says:

    Sempre es la gent el que et fa estar als llocs.. les empreses, les ciutats..
    Així que per no perdre el contacte… ESCRIU AQUI! Eh!

  2. crmel Says:

    Eso!!!! Porfaaaaaaaa!!!! (jo ara fa dies questic desconectada pero prometo que iré entrando…., ;-))

  3. loxai Says:

    eno eno… procurarem… de moment tinc conexio inestable (i ni idea d’on son els accents en eix pais)… escric desde el cyber, mentre vai preparant applications for job openings…sas?🙂
    de totes maneres tinc un parell de posts a la cantera… d’aquells tan llaaaargs i farragosos q’us agrada a vatres dues🙂

Deixa un comentari

