Hola papis!

Visc a Dublin… encara s’em fa estrany, es clar, amb proutes feines conec d’O’connell street a Stephen’s green, pro no patissiu pas, q m’oriento i no em perdo, i si em desoriento confio en el GPS, i si em perdo pregunto a un irlandes, q’aqui abunden… la meva ciutat m’es estranya, pro m’acull amb amabilitat… i clima prou agradable, per cert!
Temporalment resideixo en una acollidora cottage de Kirwan street, un llogarret a uns 20 mins del centre, ben apartat i tranquil, envoltat de carrerons estrets.
I be, porto una vida prou quotidiana… ok, em falta laburar per completar la dieta vital del currito pro… stamus trabajanduuu in ellu. La setmana passada ja em vai nar apuntant a ofertes i borses varies, i ja rebia trucades mentre comprava al super o em buscava una academia d’angles (he de millorar el nivell)… hopefully, espero, fare algunes entrevistes aquesta setmana, de moment avui es festa, o sigui q fins dema res… al costat del telefon, com una colegiala… esperant q’em vibri la butxaca… mmm siiii…
Fins i tot he rebut noticies de can Google! Passa q m’ofereixen un curru mes de sistemes, pel qual no crec q’estigui prou ben qualificat… pro de totes maneres ja vai respondre interessat en tenir una entrevista, per discutir tal o atres rols… ja vurem si em diuen quelcom…

ah… i sigui desde cybers o desde el teclat q fai servir ara, per la pda, segueixo sense accents… si ja, ho se ho se… em dol mes a mi q a valtros…

Salut! Slainte! Nas zdravie!

(ok, les versions irlandesa i eslovaca nomes corresponen al “salut” d’abans de fotre glopada… pro un encara esta limitadillu d’idiomes😉 )

PD: i si, ja menjo be… i si, ja m’abrigo… i no, no em cal res… res q no cregui q pugui aconseguir jo mateix… de moment🙂

4 Respostes to “Hola papis!”

  1. HRubesch Says:

    OK, però les irlandeses què tal?

  2. loxai Says:

    eno… en general la formula basica es q si sta de bon veure segurament no es irlandesa… es clar q hi ha excepcions i tal…
    En qualsevol cas jo em centro amb el q vindria essent eslovaquia🙂

  3. Maivista Says:

    no tens ulls per la resta de “paves”?? No siiii, quan dic que tens el costat femení desenvolupat, no vaig errada… tu centrat, centrat.. jajaja

  4. loxai Says:

    A vore… si… centrat, pro segueixo tenint ‘vista periferica’ xD
    Ah, i lo de l’Sprocket no es geek… es nostalgeek si vos… passa q a tu els Fraguel de Jim Henson et pillarien… mmm… ‘fora de temporada’…
    Constatar q soc ciutada del mon (q queda mol be), i q al meu cor hi ha espai per mes d’un llogarret (q tb queda correcte)…
    I ja postare foticos de… de la teva residencia d’estiu?!?!? hmmm… si et portes be…😉

Deixa un comentari

