primer cumple!

sí germans i germanes, ja fa un any q vai obrir la paradeta… qui ho hauria de dir…

el balansc és prou positiu… si bé al principi comptava q seria un experiment de curta durada, la cosa s’ha perllongat… he tingut l’oportunitat de forscar-me un xic a escriure, explicant historietes vitals o fantàstiques, mantenint up to date a familia i rodalíes, referenciant links, llibres i pelis de bon referenciar… i passant un bon ratu amb el rotllo blogaire… trobant un espai propi per dir la meva, com bé deia en un dels primers posts…


fent números, 13 categories organitzen els 99 posts publicats, q contenen 282 comentaris. El dia q’es va passar més gent va ser el 28 de Novembre, quan es van deixar caure 117 visites, xifra molt fora de l’habitual… no puc dir q’el blog sigui gaire popular, però això es deu a q és un blog d’èlit i només em visiteu els VIPs… eno, i tu q’has arribat desde google, buscant ‘tirin’, ‘ogame’, ‘corben’, ‘hdr’ o ‘fotos sexe dur amb xai’) ;D

… afegiré un dels graphs tan macos q’em dona wordpress…

statusocial.jpg

he pensat q’estaria bé incloure un plugin per vore els posts de l’any anterior… digues-li refrito, pro ja va bé per temporades poc inspirades (i) q no publico i/o per visitants q sintonitzessin tard… el tema és q no ve amb el wordpress per defecte i opcions externes requereixen instal.lacions en servidors propis i tal (o m’equivoco?) així q’ho hauré de fer a manija (i aprox)… eno… ho provarem un temps, pro si m’en canso o ningú ho utilitza ho treuré… accessible a la dreta de la jompeich…

salut i petons als mugrons!

PD: em podeu felicitar per aquí sota (suggerències i crítiques seran benvingudes… i inmediatament eliminades, digue’m dèspota ;)… i la padrina em pot nar preparant una mona… o algo…

2 Respostes to “primer cumple!”

  1. pietro Says:

    Juaz

    felicitats

    jo vaig arribar aqui buscant “jardkor + xai” …
    i encara espero les teves fotos en tanga sortint de l’avioneta que vas prometre :p

  2. martacarreton Says:

    Home, felicitats! Doncs jo no tinc ni idea de com vaig arribar aquí, però de tant en tant m’hi passo i em porta una bona estona estudiar tots els linkets… Per molts anys culturitzant-nos alternativament! I por el poder de Grayskull.
    Salut,

Deixa un comentari

