lust…

acabo de rebre el meu nou Nokia N82… ummm… rebre és imprecís, doncs he sortit foragitat del laburru cap a casa en quant he rebut la trucada de FedEx, vaja q’ha sigut més com si amdòs, el mòbil i jo, corrent per la platja al mutu encontre finalment es fonguèssim en una abrascada… en fi, q’ara el tinc ací al costadet… dormint mentre carrega bé la bateria… aix q n’és de bufó, amb tot els seus mecanismes, q si WiFi, q si GPS, q si càmera 5Mp amb flash de Xenó, q si sortida de tele, q si acceleració 3D per N-gage i acceleròmetre per canviar d’horitzontal a vertical (i, també, viceversa!)… aix q’és macu…

si, els gadgets poderosos em poden… m’agraden i em sedueixen… sabeu quina atra cosa m’agrada? l’olor a roba seca de les bugaderies, passo cada dia pel davant d’una per nar a fer garrofes i m’encisa l’aroma…

i ja q’estem miscelànis, link recent collit del gtalk: john mclane for president!

Deixa un comentari

