q divertit el q’escric…

… quan stic avorrit… q’el curru està molt tranquilet… i últimament m’he posat a apendre algo de Python, això és, un llenguatge interpretat per a aparells diversos, de PCs a… mmm… mmmicroones? (nah!) entre ells, la meua última joguina, l’N82. He triat aquest idioma pq és més ràpid i senzill doncs, si bé tinc més experiència en Java, el cicle de proves i compilats i històries es fa més llarg… així q’això, q’estic mirant el Python… de moment jugant amb l’acceleròmetre…

i, en altres DIY, m’he fet un mini-cable tv-out…

cabletv.jpg

… q’el q et dona Nokia és llarg i fa de mal portar, pro aquest el puc portar sempre (o casi)… pq? pq sòc un geeky de nivell 7… i als nostres ens agrada portar cables i coses q normalment no farem servir, pro q, en un moment dat poden resultar vitals!

data.jpg

q gran en Data, el gadgetero per excel.lència… el meu goonie preferit, aquí els seus millors moments! Per cert, q potser fan Goonies 2…

PD: i més per cert, q’amb lu pocafeina q’estic pel curru (against my will, mind you!) m’he pogut entretenir amb els últims links d’en Pietro, i avui, ja a casa (q’em capen els videos a l’entorn laboral) veia informacions interessants sobre els animals i les drogues… certament hi ha substàncies q poden obrir el cabdal de percepció… el cas és q, en principi, el cervell redueix eix cabdal per evitar un nivell de dades difícil de processar i q’ens podria dur a superstress o algo aixins, pro amb ‘plantes màgiques’ es pot alterar aquest ample de banda… almenys temporalment (q supos q un ús constant pot dur a la locura o algo)… curiosament, els primers interessats per les drogues de disseny seríen els militars, amb l’objectiu de tenir exèrcits d’ùber soldats. Te gràcia q l’exèrcit de destrucció massiva (léase USA’s) popularitzés aquestes substàncies… em sembla recordar q’un ‘Merry prankster‘ nomenat Ken Kesey (One flew east, one flew west, one flew over the cuckoo’s nest) va fer de conillet d’indies per eixos paios (militars o CIAs, pal caso la misma mierda)

anyway, he acabat revisitant un grande, un bon gurú, l’Antonio Escohotado… aquí us el poso en diferents formats, q’en sòc de dedicat :p

– pels lectors amb temps, la seva web (de moment només n’he llellit una carta a una madre)

– un video breu per saber algo d’ell

– i una entrevista, amb l’Albert Pla i la Bebe (i dos)

PD2: ah, i del Paddy’s day… poc a comentar… ok, I guess…

PD3: m’ha quedat batiburrillu el post no? ejq… eno mira… s’arrejuntan los temas…

Deixa un comentari

