entumit…

com un dissabte diurn del q’et passes la meitat mig endormiscat al llit, i després la resta del dia, te’l passes mandròs en vertical… q’el cos agafa una inèrcia i quan més dorms més vos dormir…

amb la feina passa igual, un treball escàs i poc desafiant et du un adormilamenta cerebral q no només t’anul.la durant el jorn pagat, si no q et deixa mig zombie per la resta de temps i costa recuperar energia per fer quelcom rellevant… la diferència és q’enlloc d’un dissabte la cosa (potser) es perllonga una vida…

i últimament m’he sentit fluixet per això mateix, q si bé estem entre projectes i toca fer poca cosa, en general la feina sembla q s’entona a ser poc exigent (a banda d’haver-se de llevar de bon matí), no resulta interessant… [Update…]

supos q en general ens acostumem a aquest estat sompo, quasi oníric sobre la realitat, on el somni és d’allò més gris, i supos q revitalitza més o menys a cadascú l’escapamenta d’aquesta rutina… pro a mí ara em té prou tirat… o m’engresquen a la feina (esforscant-me per ser engrescat), o redueixo la jornada, o canvio de rol, o m’en vai al camp i planto tomates a una petita granja (amb wifi, evidentment)… mmmmok, massa dora per plantejar-se res, pro m’espanta un xic trobar-me amb el mateix q’em va fer asquejar la feina a barna…

supos q, a tot això, se li suma, amb unes matemàtiques complexes, la història d’en Randy Pausch, malalt de càncer pancreàtic, q veia l’atre dia al blog d’en Pietro

i supos q ho elevo a la potència de la trentena q s’acosta irremediablement… pro vaja, no és cosa exclusiva meua… q’ho veig i noto tant en coneguts com en no tals, amb el cervell q s’ens dorm com qualsevol orgue pro q, amb un mínim d’exitació o interés, pessigolleja il.lusionat una estona… potser per això tendim al consumisme, per aquestes minúcies novedoses i breus… com una atre droga, contra la desaparició més absoluta…

en tot cas, he de plantejar-me una lluita contra els enganxosos llenscols de la neutralitat i del laburru… avui comenscava el camí a la feina amb un cansconaire pel q, per bé o per mal, tinc condicionada la ment desde xinurri… i en part resulta un analgèsic per l’esperit… i em quedaré amb aixòs, q supos q no toca, pro sona bé quan en Serrat ho toca:

No es que no vuelva porque me he olvidado
de tu olor a tomillo y a cocina,
De lejos, dicen que se vé más claro,
que no es igual quien anda y quien camina.

Y supe que el amor tiene ojos verdes,
que cuatro palos tiene la baraja,
que nunca vuelve aquello que se pierde
y la marea sube y luego baja.

Supe que lo sencillo no es lo necio,
que no hay que confundir valor y precio
y un manjar puede ser cualquier bocado.

Si el horizonte es luz y el rumbo un beso,
no es que no vuelva porque te he olvidado,
es que perdí el camino de regreso, mamá…

Update: curiòs, no sé si és pq s’em voria a la cara, o pq de tant en tant vaig pidolant feina, pro avui mateix el mànager em deia q comenscava a mirar opcions q em puguèssin omplir més i q la setmana q ve parlarem… eno… a vore…

3 Respostes to “entumit…”

  1. Sufridor T-Systems Says:

    Que totes les consultores són iguaaaaals. Que busquis una empresa finaaaaaal o de producte.

    A Londres paguen molt bé com a “contractor” (=freelance) … o almenys pagaven bé abans del “credit crunch”.

  2. crmel Says:

    Bufff! No pateixis….supós que les ments inquietes sempre necessitem quelcom més i acabem per aburrir-nos de tot. Jo mateixa, ja n´estic fins els collins, i no és una història present, tinc records de sensacions que ja he viscut i tot es repeteix i torna, i torna a tornar…vols dir que no hi ha alguna cosa que naltres mateixos provoquem i no sortim del bucle?….i trencar amb tot? i crear un projecte propi? o anarte´n de missioner a l´Àfrica…bé, es un dir…dona un pas diferent per trobar-te quelcom diferent….i no dic en un altre lloc del món, sino dins de tú mateix….tic filosòfica avui…jajajja!

  3. Sufridor T-Systems Says:

    “opcions q em puguèssin omplir més” … ui, ui quin perill això d’omplir!

Deixa un comentari

