el síndrome del copy/paste…

no, no em refereixo a allò de ‘reaprofitar’ d’una font, a un destí on lo copiat no acaba d’encaixar (com el típic trosc de codi en q falla algo pro sembla q tot hagi d’anar b, pq total ho has agafat d’un lloc q rulava)…

parlo d’una problemàtica q tinc a vegades… o, més aviat, com una angoixa d’estar sobreescrivint el clipboard (l’espai de memòria on es guarda temporalment allò copiat) i perdent ‘grans i estupendus’ continguts. passa quan estic entre varies coses: navegant, codificant, documentant i editant… i te dos fenomenologies o modalitats (normalment, la primera es produeix al cap d’unes quantes ocurrències de la segona):

– preventiu: abans de copiar algo, obro el texpad (o fai servir alguna caixa de text/navegador) i pastejo a vore si tinc algo

– cagada pastorets: pastejo el q tinc al clipboard i em surt algo inesperat… doncs resulta q’he sobreescrit…

… us passa a vatres?!?! a mi massa… aaahh, pastejar o no pastejar… q n’és de dura l’existència eh nens?

i deixarem el tema ‘cortar’ per un atre dia…

2 Respostes to “el síndrome del copy/paste…”

  1. Pere Says:

    jo sóc amant del Inicio->Ejecutar->Notepad

    alllà deixo links , tanco i guardo …
    sinó, crear nuevo documento de texto …

    s’ha de reconèixer que al final em queda topt ple de merdes, racapitulo, netejo i ho deixo tot en un txt …

    el tema de les captures, inicio->ejecutar->mspaint grabar a l’escriptori i després sempre ho tens per tirar a la brossa (75% del casos …)

    però aviam, el tema ctrl+v i q em surti una tia en boles al document té una probabilitat molt alta …🙂

    Salut, lemming !!!

  2. papichulo Says:

    jajaja així que t’has carregat algo, no?

    Jo al final m’hi he acostumat i rarament perdo res… Si copio o retallo algo ho enganxo inmediatament i llestos. Suposo que hi deuen haver utilitats per acumular lo del clipboard.

Deixa un comentari

