el planeta prohibit…

veia un programa on apareixia en Leslie Nielsen, comentant Naked gun (Agárralo como puedas?)… una peli d’un pack q… bé, tenen una gràcia limitada, un xic entre fàcil i tonto (si he de triar, en aquesta línia em quedo amb Top Secret!).

el cas és q m’ha recordat un atre film, estupendu clàssic de sci-fi on participava tal actor… FORBIDDEN PLANET!

l’hauria de tornar a vore, q ja fa un grapat d’anys q vai revisitar l’obra… pro vamos, quasi q la recomano directament si no l’heu vist… un robot q fa meravelles, un monstre invisible i incontrolable, una civilització destruìda per la seva pròpia prepotència… incunable vamos!

en fi, vaja… supos q si m’hai de posar a recomanar, hi ha moltes atres creacions a esmenar… pro ara m’ha donat per eixa… taré nostàlgic (la peli és mol més iaia q jo, la vai vore de xinurri i per algún raconet entranyable s’em ha quedat registrada)…

per cert, q’amb el Kinki ens teníem una incògnita… de recordar una peli sci-fi en blanc i negre, una mica rotllo invasión de los ultracuerpos, amb un turonet darrera el qual passaven coses, les persones en tornaven ‘transformades’ amb una marca al cogote, potser alguna activitat subterrània, i un nanu q veu als seus pares convertits… són records difosos (i potser confosos) pro, algú sap/li sona tal peli??

eno, us deixo amb el dubte, q’avui comensco les vacances!!! setmaneta i escaig en q no postaré (si no em ve el monazo😉 )… ummm, potser fai algún update de fotiquis al flickr…

Una resposta to “el planeta prohibit…”

  1. papichulo Says:

    molt bona la del planeta prohibit. jo tb en tinc algunes per recuperar… brazil i Christina F (http://en.wikipedia.org/wiki/Christiane_F._-_Wir_Kinder_vom_Bahnhof_Zoo_(film)) i… unes quantes més de les que no en recordo el nom😦

    http://www.neoteo.com/las-mejores-10-peliculas-de-ciencia-ficcion-en.neo

    http://mx.truveo.com/Ciencia-Ficcion-de-los-50-2%C2%AA-Dias-de-Cine/id/2491443392

Deixa un comentari

