sòc una planta…

dansco amb el vent, escolto l’entorn i descanso llargament…
observo i contemplo, treient alguna conclusió, no importa si bona o dolenta, doncs no la discuteixo amb el veìnat…
agraeixo sol i pluja, però em queixaré lleument o lánguida si el grau és desmesurat…
poc o gens em preocupo, el món real és senzill i cada part de mí coneix el camí recomanat…
no tinc gaire feina, vaig fent i creixent, llàstima que, prou sovint, el meu cos es abusat…
dansco amb el vent, escolto l’entorn i descanso llargament…

Etiquetes: ,

Deixa un comentari

