sòc un mico…

tinc vida elaborada, m’emociono i comunico francament…
ajusto les idees per al meu rol específic, dins d’amplia societat…
tinc existència variada, i dins el meu marc, combino varietat…
si les coses s’em escapen de les mans, crido escandalitzat…
i quan les entenc, n’acabo aprenent, adquirint superioritat…
tinc vida elaborada, m’emociono i comunico francament…
i tú, tu qui ets? jo? jo… jo qui sòc?
ahh, uns fragments creats q no sé ben bé d’on surten (o sí) i q tampoc vull analitzar (o també)… supos q en més o menys mesura, de cadascún en tinc una part…

Etiquetes: ,

Una resposta to “sòc un mico…”

  1. maivista Says:

    i de mi? i de mi? que tens? eh? eh?

Deixa un comentari

