keep on moving…

vai marxar de casa els papis quan comenscava el 2001, per anar a compartir pis a Camp de l’Arpa amb un company de laburru i dues atres professionals del món IT, dos anys després em mudava per nar sol a Sagrera a un ampli, vell però barat pis, i uns tres anys després tornava al poble a una llar de la familia…

aquest últim llogarret el vai arreglar i decorar amb un estil i funcionalitat del q’estic prou orgullòs, em va quedar una cosa xula! pro no va durar, al cap de dos anys m’escoia l’interés per viure en terres extrangeres, així q vai marxar a Irlanda, passant per pisos o habitacions menudes…

ara, un any després fai un atre moviment rellevant, a un bonic dúplex i en parella i, com q sembla estable la idea de viure fora de la terra un temps (ja n’hi haurà ídem per tornar), toca abandonar el bonic pis de sancu per rellogar…

l’atre finde baixava doncs per fer recollida dels meus trastos acumulats… la idea era senzilla, pro recorrent tots els objectes conservats, no es feia tan fàcil decidir q’es quedava i q marxava… vaja, hi ha una caixa ben clara, de records acumulats (bitllets de viatges, tíckets de grans concerts, guirnaldes d’un cap d’any especial, multitut d’escrits en paper, els còmics d’en Richard Corben i tantes atres coses, q no recordo, pq no vai gosar revisar encara)… després hi ha totes aquelles coses q dius: “si ho llensco potser ho trobo a faltar més endavant” (i em vai decidir, majoritàriament, pel “pos mira si falta mala sort”)…  i aquelles q pots llanscar o donar pq reaprofiti algú…

vai procurar conservar lo mínim, algo de maquinària i cables, el meu primer ordinador i els dos últims, els gots reciclables acumulats en festes majors i barraquismes, la sel.lecció d’il.lustracions (una me l’he endut pel nou piset)… i llanscant o donant tot lo atre… bé la roba de moment la guardo, pro hauria de fer sel.lecció en la pròxima visita…

va costar decidir-se per llanscar la meua bola de cera minibabibel… els q l’heu sostingut a les mans coneixeu el poder q emana :p

amb les películes piratejades (en CDs/DVDs), vai decidir iniciar un projectet: deixant-les pels portals del poble, pq algú atre les vegi… però en tenia tantes (bastantes més de les q mostro) q no em donava temps de repartir-les, així q he deixat a l’agent Baldufeta com a responsable pq les vagi cedint aleatòriament (compto amb tú per compartir kultura eh!?!?)

els llibres… amb els llibres potser hauria de fer el mateix, la proposta de la biblioteca al carrer ja existeix… pro em costa una mica més… no sé, els hi agafo més carinyo… eno… jo vurem més endavant…

en fi, all in all, tot ajuda a aquesta idea del pas del temps, del canvi… i de la necessitat de deixar anar coses del passat, pq si et passes la vida acumulant, la motxilla no et deixa aixecar-te de terra…

4 Respostes to “keep on moving…”

  1. KinkyWinky Says:

    Bones freak… hi ha quelcom que no et perdonare mai…

    HAS LLENÇAT A LES ESCOMBRERIES LA BOLA VERMELLA DE BABYBEL??????

  2. KinkyWinky Says:

    AMB LES BONES ESTONES QUE VAM PASSAR FENTLA CREIXER… FENT-LA ENGREIXAR I AUGMENTAR PES… jo crec que hauries d’haver continuat amb la tasca…

    cuanta gent te una bola gegant de cera babybel??? era unica, i encara que algú es proposes la mateixa fita, el que aconseguiria es una bola semblant pero impossible que sigui la mateixa bola… era inigualable… si m’haguesis ensenyat la bola l’hagues salvat de la crema… estic d’acord de que es un tant antihigienic, però, nomes recordar les meves col.laboracions…

    be, que hi farem😄

    pel demès espero que el duplex sigui maco i que et tractin be😉

    petonets al culet

  3. loxai Says:

    ostres! ara sí q’em sap greu… en fi… potser encara ronda pel pis, en una bossa plena de papers per llanscar… vull dir q igual la pots adoptar i ‘educar-la’ pq segueixi creixent…

  4. Joaquim Torres-Garcia Says:

    L’art és unitat: és lligar, és harmonitzar.

Deixa un comentari

