i parlant de jocs casolans…

he tingut temporades en les q m’he posat a crear algún joc basat en alguna idea q’em passava pel cap. normalment no els acabava (quan perdia l’alicient d’implementar la idea bàsica), i vai treballar principalment per plataformes mòbils… un mata marcianos, algún joc d’estrategia, i poc més…

en un moment donat, l’any passat, ja cremat de la meua empresa i buscant algún curru més creatiu, vaig haver de preparar un treball per a una entrevista amb Gameloft (um… ara em ve al cap q potser ja en vai parlar d’això… eno, és igual).

a tal efecte vai disenyar i implementar el q segueix…

és tracta d’una demo moool senzilleta per un joc de plataformes on un robotet, amb el cap modificable, ha d’anar reparant punts d’un món ‘electrònic’…

el shift canvia el cap o eina, i el control activa botons o l’eina actual… i disposa d’ulleres per vore coses ocultes, un soldador, i un electroiman q s’enganxa a certes superfícies… ah i amb els cursors se mueve se mueve!

hi ha bàsicament un bug q fa q les coses siguin fàcils d’arreglar… pro bé, no l’arreglarem ara, q tampoc m’enrecordo com anava el llenguatge aquest de flash (vai apendre lo mínim per a l’ocasió, i oblidar tot seguit)…

inestimable la col.laboració de ‘El rayo’ (un grafista detallista del meu curru previ) per a fer tots els grafiquets q li vai encarregar…

però bé, lo passat passat està… ara a vore si mos animeu a jugar al meu últim ‘producte’… it’s free!!!

Una resposta to “i parlant de jocs casolans…”

  1. Jules Renard Says:

    Quan em diuen que tinc talent no cal que m’ho repeteixin dues vegades: ho entenc a la primera.

Deixa un comentari

