he canviat la finestra…

sí, bé, i tot el de darrere, i tot el del davant… m’he mudat de Dublín 2 al 7, per Smithfields…

el pis, dúplex, és prou maco, espaiòs (sobretot comparat amb el miniloft on estava abans) i està a una estoneta a peu de l’office… aquesta setmana hem estat muntant mobles i organitzant els trastos pq estigui recollidet i a la nostra mida, encara queden detalls, pro ja vindràn…

supos q’en breu farem una recepció-party… pro valtres, quan vulgueu, us passeu de visita!!! (no, tu no :p)

2 Respostes to “he canviat la finestra…”

  1. Josep Vicenç Foix Says:

    Si el braç ens arribés a l’altra riba!

  2. Pietro Says:

    Xai!!!

    què passa nano!!!

    estic casi un mes fora i em canvies de casa, passes per la city, crees un joc de rol (incompatible amb el meu mòbil de primera generació ;p) i et canvies de pis a Dublin!!
    collons!!!
    això si que és aprofitar la feina!!!

    jo m’estic posant al dia (demà a la feina) ja t’explicaré (espero que personalment)!!!

    Salut!!

Deixa un comentari

