company networking…

aquí cada poc més de cada mes, hi ha algún event d’empresa… normalment consisteix en passi etern de slides del powerpoint i després networking…

això últim, el networking, és prou curiòs. la idea és q la gent de la companyia interaccioni, es conegui i així crei una sinergia en la q ens ajudem els uns als atres sabent q aquell ha treballat en allò, o l’atre sap d’aquella cosa rara…

… incentivant el treball en equip (q ja és cosa bona)… o obsessionant-se, com aquell d’IT crowd…

en fi, q queda mol bé, pro amb paraules planes es tracta de jalam i barra lliure… lo q es tradueix en alegria alcoholitzada… ja fa temps q’havia comenscat a agafar aquesta impressió, pro l’atre dia un capo (ja tocadet) m’ho confirmava: “q si, q les diapos i tal, pro al final del q’es tracta és desinihibir-se a base de birres i vins i fer-la petar amb el personal: net-work-ing”… q dic, no sé jo si gaire queda… pro sí bé, algo sí… del pal: “jo et recordo de aquell o tal atre event no? ah doncs mira, a vore si m’arregles aixòs… i tal… coleguita”…

en qualsevol cas, jo prous problemes tinc en relacionar cares i noms rarus irlandesos, de moment no ho aprofito gaire… però hey, fem familia (d’AA)… i aquest divendres otra, i aquesta de les ganses, q dura tot el dia (eno, el birram i jalam comensca a les 5:30, un fart de powerpoints i acudits chungus q’em fotré!)…

Una resposta to “company networking…”

  1. William Shakespeare Says:

    Com us defensaran d’un temps així […] els vostres esquinçalls plens de forats?

Deixa un comentari

