promeses incomplertes…

quan era més baixet li vai prometre a la dona del fill de la germana de ma avia q muntaria la maqueta de fusta d’un veler q’em va regalar…

quan ja m’acostava a la meva alscada actual em vai prometre q a partir d’aquell moment no ploraria per ximpleries, o almenys em resistiria davant aquells q’en gaudiríen…

a la meva ex-parella li vai prometre q li ensenyaria castellà, i q la portaria a fer surf…

varies vegades m’he promés, poc convenscut, val a dir, q deixaria de fumar…

promeses fallides, alguna amb quelcom d’esperansca per cumplir-la…

promisesmosaic

promeses incomplertes… coses q de vegades diem per dir, pel compromís, d’altres pq realment ho creiem, ho volem. és aquest últim cas el q’ens acaba pesant a les espatlles, una càrrega potser no massa visible, pro q acumulada amb el temps o sobrecarregada en la impossibilitat del present, es pot fer notar… si més no al recordar…

tenint en compte q, al llarg de la breu vida diem molt més del q fem, tots acabem amb aquesta gepa… potser és algo natural i correcte… potser es com un vital pasadís on anem muntant portes q queden tancades, mig obertes o traspassades… i és q les promeses incomplertes tenen aquesta dualitat… del q mai serà o del q sí…  és queda al mig del no res, al ralentí, esperant q la vida s’esgoti per decidir-se…

pq parlo d’això? pq una amiga, q no parla castellà ni fa gaire surf, està treballant en un projecte artístic sobre promeses incomplertes (unfulfilled promises, de fet) i necessita material humà… i jo, amb els poders de blogaire q m’heu atorgat (ahem) us invoco oh esperits lectors a q em comenteu ací (o per mail, si ho preferiu), anònimament o nominal, una promesa incomplerta… amb una en tinc prou. penseu, recordeu, escriviu… agrairé la vostra participació i, el q’és més interessant, formareu part d’una experiència artística, i encara diria: més pot ser un alliberament i/o empenta compartir la vostra càrrega amb el món…

i, una mica en plan ‘meme’, us demano oh poderoses entitats webaires, Mai, Glamboy, Marta, Pietro, Carmela, q col.laboreu personalment i/o distribuìnt la meva  petició desde el vostre espai… vessaré mitja pinta de fosca irlandesa en el vostre honor! (ho prometo… i l’artista, també… quedarà registrat!)

PD1: el mosaic és una cosa ràpida q’he preparat per mostrar part del projecte en marxa, posarem els continguts finals quan s’acabi… per cert, sou lliures d’il.lustrar la promesa com vulgueu sia amb un senzill comentari, una foto de promesa manuscrita (i entre les mans?), un rodolí, un tatuatge (ok, no mos passéssim)… ah, ha de ser en català, castellà o anglés (pq jo ho pugui traduìr si s’escau)

PD2: q passeu un bon dia de sant Patrici… això sí, si el feu fora d’Irlanda, eviteu el brevatge q etiqueten com a Guiness…

16 Respostes to “promeses incomplertes…”

  1. Pietro Says:

    Salut tiu!

    Q passis un bon St Paddy’s!!!
    He parlat amb el FD i m’ha posat mé so menys al dia de la teva situació …

    En quant a lo de le spromeses incomplertes, et faig un post, que jo tb anava un xic falt d’inspìració …
    estas als “pendientes”😉

    Una abraçada, maco!

  2. ambpresses Says:

    Hola!

    Em vaig prometre sortir cinc minuts abans de casa per no anar amb presses! (i segueixo quedant-me dormint 10 mes :S)

  3. loxai Says:

    Ei, gràcies!😀

    Pietro, ja he vist q estaves quasi tan poc postador com jo… de totes maneres, si tens alguna promesa ràpida per compartir ací, endavant!

  4. papixulo Says:

    http://postsecret.blogspot.com/

  5. loxai Says:

    si, ja coneixa eixa web, pro va de secrets, no promeses incomplertes… gràcies de totes maneres (i mulla’t, si eso ;))

  6. Puedo prometer y prometo… « Marta Carretón Salvador Says:

    […] prometer y prometo… Aquí els monòlegs en forma de pera que s’uneixen a la crusada de loxai: algú està fent un estudi sobre el fenomen tan estès en què un promet alguna cosa (a algú […]

  7. martacarreton Says:

    ostres, un temps sense venir i em trobo que m’havien posat deures! ara vindria la pregunta de per què el senyor WordPress no me n’havia avisat… en fi, ja està fet, encara que no sé si seré a temps … espero que tinguessis un gran dia de Saint Paddy’s! Jo aquest any no el vaig poder celebrar…

  8. crmel Says:

    Hola guaspuuu!! No se si arribo força tard….però aquistic!! jeje!
    La meva promesa incomplerta…”donar la volta al món”, snniffff!!
    Ara en faig difussió…Ptonarros!!

  9. Qui ha promés què que no ha complert? « La Cor de Porcs Says:

    […] Qui ha promés què que no ha complert? By crmel https://loxai.wordpress.com/2009/03/17/promeses-incomplertes/ […]

  10. loxai Says:

    arribes just a temps, caramelet ;o
    als q’heu posat el vostre granàs de sorra, moltes gràcies per ajudar a la creuada de les promeses incomplertes… bé, creuada tampoc pq complir-ne no en complirem… o sí😉

  11. pietro Says:

    Nano!

    ha costat però ja ho tens!!!

    http://bestiesesvariades.blogspot.com/2009/04/promeses-incomplertes.html

    Apa, treu-me de la lista dels incomplerts🙂

    una abraçada!

    PD jo torno el divendres tb, de Bruseles, aterres a Barna o GRN?

  12. loxai Says:

    ben postat, gràcies!🙂

    ara em falta cumplir la promesa de servir mitja pinta als deus de… eno, als deus en general, en honor vostre…

    baixo a Barna, el tema Ryanair ja vaig decidir deixar-lo tu, q per quatre rals perds mig dia en desplascaments. fins aviat!

  13. Pietro Says:

    A quina hora?

    Jo aterro sobre les 18 a el Prat i tindré el cotxe a l’aeroport, per si et va bé …

  14. Arqueòleg Glamurós Says:

    Doncs t’agafo la idea!!
    gràcies epr citar-me!! prometo fer un post amb els meves promeses incomplertes ben aviat!!

    Ups!! Espero que auqesta no sigui la meva enèsima promesa sense complir!! ajajaj

  15. Promeses Incomplertes « Reflexions d’un arqueòleg glamurós Says:

    […] Loxai fa un dies em va reptar a fer una espècie de “meme” en el que em proposava escriure un post sobre les promeses que he incomplert al llarg de la meva […]

  16. Arqueòleg Glamurós Says:

    Eiii!! Com pots intuïr pel retroenllaç d’aquí sobre, he atés les teves pregaries!

Deixa un comentari

