viure sense tu, teuve…

ja fa vora un any q visc sense tele i no es troba a faltar eh…

el cert és q tinc una tele ben maca, pro sense conectar a les ones. la tinc per l’entreteniment de conectar-la a videojocs i descàrregues (sèries, noves o remakes, i pelis)… o sigui q sí fai vida televisiva, pro a la carta. no és millor això q passar-se la tarda ensimismat canviant de canals per vore quin redueix mínimament l’avorriment?

tinc clar q, si tinguès senyal, hi perdria més temps… i a sobre m’enteraria de tragèdies, desgràcies i les motos q les cadenes em vulguessin vendre, directament amb anuncis, o indirecta amb ideologies i comentaris (polititzats)

estic d’acord amb l’Àlex de la bèstia, q internet és el futur audiovisual de l’oci de sofà… incrementant la qualitat, i reduìnt el temps invertit… així doncs, optimitzeu: desconecteu l’aparell TDT i accelereu “l’apagón digital”!

com a recomanacions descarregables:

True blood: una de vampirs en el món real, una mica nyonya de vegades, pro no està mal… (ideal parejas)

Scrubs: gran sèrie mèdica d’humor, actualment apunt per la novena temporada

The office: em sembla q l’original anglès no va durar tant com la versió americana, pendent d’una sisena temporada. divertida sèrie de la vida quotidiana d’oficina amb caricaturitzacions del jefe incompetent, el treballador friki llepaculs, el aquest i el aquell atre… igual us hi identifiqueu ;p

The big bang theory: ideal pel nerd i la nerda, una sèrie de geeks entretinguda

Lost: sense comentaris…

Dead set: mini sèrie ben trobada, q combina l’estupidesa de gran hermano amb la inteligència dels zombies… ahem, no, q’està prou bé, i és breu…

(i no, jo al Dexter o al House no els hi veig el què…)

Deixa un comentari

