del conflicte sexual entre els sexes…

… en parlaré un atre dia…

avui em sortiré per la tangent mostrant aquesta vinyeta còmica d’un còmic q visito freqùentment. en aquest cas, una explicació del modus operandi de l’informàtic molt ben trobada!

ITFlow

treta de la web traduída ací… q ve de l’original anglès, allà

a tot això, després d’haver arribat a una edat de maduració en q toca pendre decisions importants, m’he passat a Ubuntu (q nunca es tarde para dejar Windows!)… amb lo q estic seguint el diagrama a base de bé! so far so good…

3 Respostes to “del conflicte sexual entre els sexes…”

  1. baldufa Says:

    Molt il·lustratiu, ja no cal que li demani ajuda al company de pis!!😉

  2. Arqueòleg Glamurós Says:

    Me l’imprimiré i ho penjaré davant la taula del meu ordinador tamany poster!

  3. KinkyWinky Says:

    MOLT BO!!!

    Per cert, com m’enviis més videos de Guitarheroes amb alicients rubickheroes em deprimire del tot…. COM ES POT SER TANT FREAKKKKK

    Una abraçada Xai!

Deixa un comentari

