la rasca, l’horror…

el sr. fred ja comença a apretar per aquí…

ahir al matí el termòmetre em demanava un Frenadol, i jo em preguntava quan de temps més estaré per aquí abans de marxar a terres més estiuenques…

avui l’ombra de l’hivern a afluixat, però notícies de retràs en paperams allarguen la meua estada… aix, quin patir…

pro bé, almenys a Irlanda puc fer comandes a thinkgeek (a Espanya no envíen, elis elis! ;)) acabo de fer compra, sí, l’excusa consumista contra qualsevol situació compromesa… com la q’es compra unes sabates fashion, o el q’adquireix un nou fashinant gadget (q ja tinc encarregat)…

a altres notícies, m’he trobat amb aquest interessant video-mapa q mostra les evolucions violentes de esta nuestra humanidad…

m’ha recordat les partides de civilization, q acabaven amb una animació de la evolució territorial del teu imperi… llavors he trobat algo similar sobre els canvis de frontera i bandera a Europa… ací

3 Respostes to “la rasca, l’horror…”

  1. freak Says:

    i així on dius que marxes? a terres més estiuenques? ens tens intrigats.

  2. freak Says:

    for watching the grass grow?

Deixa un comentari

