media recent…

durant el meu viatget, no em vai estar de mantenir les meues costums cinematicotelevisives, i em baixava tot el q podia, quan podia…

aixi, a banda de les meues series actuals de capçalera (Lost, Big bang theory, Caprica, How I met your mother, FlashForward, SG: Universe, The office); i de la novetat (per a mi, adoptador tardà) del podcasting per assegurar-me continguts continuats de ciencia, aviació, humor (APM) i divulgació (TED, extremadament recomanable); tb vai nar baixant-me pelis aqui i acullá, un pel aleatòriament, i sense gran cosa destacable… pro aquí estic per resaltar el més interessant, dues filmacions relacionades, q, de fet, em van venir recomanades per persones diverses: Alberg espanyol (L’auberge espagnol) i Russian dolls.

la primera presenta un jove franceset q marxa cap a Barna per apendre dels negocis i conviu en un entorn multicultural, en una vida d’Erasums típica; creixent amb els esdeveniments i concloent q… bé, inesperada conclusió (o no)… la cinta em va agradar per com està gestionada i com evoluciona el personatge per buscar el q desitja, enlloc del q se suposa q ha de ser la seua vida. tb em va agradar per la seua connotació del viatger, errant per la vida i per cultures diferents… una experiència prou recent per a mi…

la segona presenta al mateix artista, ja mes maduret i, aquest cop, confrontat al conflicte de l’amor, les relacions i la decisió d’aturar-se i decidir. potser no tan bona com la primera, pro ben bona, pel meu gust, i de nou tocant temes amb els q ens podem identificar (potser mes centrat en la visió masculina del prota).

així doncs, eixes dues son la meua recomanació de cine (q ja feia temps q no en fotia): disfruteu-les!

ah, i pels q’estigueu més avorrits, un parell de vídeos q’he vist per Gizmodo:

– una réplica a aquell clip d’Ok Go rotllo rube goldberg tan popular…

– i un petit show de llums i color… artístic i tal…

Deixa un comentari

